Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü

Gyakori kérdések

1. Hogyan tudom kicserélni a terméket, ha elrontottam a méretet?

Amennyiben bármilyen okból cserélni szeretnéd a termék(ek)et, úgy kérünk 14 napon belül töltsd ki a csomaggal együtt kiküldött formanyomtatványt és juttasd vissza a csomagot a nyomtatvánnyal együtt a következő címre: 1043 Budapest Ezred utca 2. B2/13/1 épület. és jelöld meg címzettként a Webshippy Kft-t és a PiuBella Kft-t is. Amint visszaérkezett a csomag és kollegáink ellenőrizték a termék(ek)et és mindent rendben találtak, úgy a termék(ek) árát a jogszabályban előírt 14 napon belül visszautaljuk. Ezután kérünk adj le egy új rendelést arra a termékre, amit szeretnél helyette.

Kérünk ügyelj arra, hogy a terméket az eredeti csomagolásával együtt juttasd vissza hozzánk sértetlen állapotban. Kimosott, használt termékeket nem áll módunkban visszavenni. Megértésedet köszönjük.

2. Pénz visszatérítésre is van lehetőség?

Igen, természetesen. Európai jogszabálynak megfelelően 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól és igényelheted a vételár visszatérítését. Ezt a következő módon teheted meg: Kérünk, hogy a termék(ek)et az eredeti állapotunkban, csomagolással együtt juttasd vissza a következő címre:1043 Budapest Ezred utca 2. B2/13/1 épület. Kérjük mellékeld hozzá a csomagoddal együtt kiküldött formanyomtatványt kitöltve, megjelölve, hogy a termék árának visszautalását kéred. A vételárat kizárólag az általad megadott bankszámlaszámra áll módunkban visszatéríteni. A jelzésedtől számított 14 napon belül, a csomag visszaérkezése után utaljuk az összeget. A visszaküldés költsége téged terhel, azt az esetet kivéve, ha valamilyen okból kifolyólag hibásan érkezik ki a termék, vagy ha nem azt küldtük, amit rendeltél. Ezen esetekben természetesen cégünk állja a postaköltségeket. A legbiztonságosabb, ha visszaküldésnél egy futárszolgálatot (pl. GLS) választasz. Amennyiben postán adod fel a csomagot, kérjük ajánlottan tedd. Köszönjük!

3. Nincsen bankkártyám, hogyan tudok rendelni/fizetni?

Ez esetben kérünk válaszd az UTÁNVÉTES fizetési módot. Ilyenkor a csomagodat kiszállításkor a GLS futárnak tudod fizetni készpénzben.

4. Mennyi idő alatt szállítjátok ki a csomagot?

A szállítási időnk Magyarországon belül 2-8, munkanap. Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a csomag a lehető leghamarabb elérjen hozzád! :)

5. Nem voltam otthon mikor hozták a csomagot. Hogyan kaphatom meg?

A GLS futár minden esetben háromszor próbálkozik meg a csomag kiszállításával, ami előtt sms-ben értesítést küld a várható érkezésről. Amennyiben nem sikerül kézbesíteni a csomagot, úgy visszakerül raktárunkba és a megrendelés törlődik. Ha mégis szeretnéd megkapni a csomagot, kérjük adj le egy új rendelést az adott termék(ek)re.

6. Miért nem kaptam számlát a csomagban?

A számlákat elektronikus úton, a Szamlazz.hu rendszerén keresztül állítjük ki és e-mailben küldjük az általad megadott e-mail címre, a rendelés feladását követően, így papír alapú számlát már nem állítunk ki.

7. Van lehetőség felpróbálni a ruhákat vásárlás előtt?

Igen, van egy showroomunk, a címünk: 1148, Budapest, Fogarasi út 3. Itt bejelentkezés alapján tudunk fogadni hétköznapokon 9-17 óra között. Igyekszünk az aktuális újdonságokból itt kiállítani 1-1 darabot, de nem tudsz minden ruhát megtekinteni, így amennyiben van rá lehetőség, egyeztessünk hogy miket szeretnél felpróbálni :)

 

Keresés